Logo Glasso Denmark

SPECIAL FREMSTILLET STATUETTER, AWARDS OG REKLAME ARTIKLER

Hjælp

Navigering på vores websted

 

Generelle oplysninger

 

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

 

Hvorfor vælge vores virksomhed?

 

Navigering på vores websted 
______________________________________________________________________________

 

Hvordan gennemser man vores hjemmeside glassogruppen.dk?
At navigere på vores websted er ligesom på ethvert andet e-handelswebsted. Vores virksomhed har forenklet forespørgselsprocessen ved at erstatte en standard indkøbsvogn med en forespørgselsformular, der vises i venstre kolonne, efter at du har valgt en produktstørrelse og klikket på Få tilbud.

help1-min.jpg
Læg i indkøbskurven
help2-min.jpg
Visning af forespørgsler
help3-min.jpg
Udfyld formularen

Generelle oplysninger     
______________________________________________________________________________

 

Kundeservice 
Hvis du er interesseret i vores statuetter, bedes du ringe til os eller sende os en e-mail. Vi arbejder både med erhvervskunder og private kunder. Vi arbejder meget hurtigt, og alle vores produkter er garanteret højeste kvalitet. Vores konsulenter hjælper dig med at vælge den rigtige løsning til dit projekt og arbejder sammen med dig for at tilpasse dig til din deadline. Vi er klar til at hjælpe dig og besvare alle spørgsmål eller bekymringer, du måtte have. Vores arbejdstider er mandag til fredag fra 8:00 til 18:00 Central Standard Time (CST).  

 

Returnering     
Da alle vores produkter er specialfremstillede, kan vi ikke acceptere returneringer. Når din ordre er fremstillet, er det ikke muligt at returnere den for en refusion. Vores bestillingsproces er designet til at eliminere behovet for en returnering. Hver ordre er lavet nøjagtigt efter kundens specifikationer og fremstilles først efter en skriftlig accept. Hver ordre modtager en 3D-visualisering, en computersimulering af et produkt, før det fremstilles. Baseret på denne visualisering kan en kunde foretage rettelser og/eller ændringer. Hver ordre kræver kundens godkendelse, før den fremstilles. I tilfælde af at dit produkt eller dine produkter bliver beskadiget under forsendelse, garanterer vi en gratis erstatning.  

 

Forsendelse og håndtering     
Alle ordrer sendes via FedEx. Ground forsendelser tager alt fra 1 til 3 hverdage for ankomst afhængigt af din placering. For ordrer med stramme deadlines kan vi sende ekspresforsendelser 1 dag eller overnight. Alle forsendelser er forsikret for det samlede ordrebeløb.  

 

Betalinger     
Vi accepterer alle større kreditkort, bankoverførsler eller forretningssedler.  

 

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)     
______________________________________________________________________________

Hvordan ser bestillingsprocessen ud?     
Bestillingsprocessen er opdelt i flere faser. I den første fase arbejder vi sammen med kunden for at hjælpe ham med at vælge det bedste produkt baseret på hans budget, leveringstid og personlige præferencer. Vi tilbyder flere forskellige produkter såsom glas, metal, træ, 3d print og resin. Produktvalget er baseret på budgettet samt på hvilken lejlighed produktet skal præsenteres ved. Alle vores kunder modtager vores referencer via e-mail efter anmodning, som vil være baseret på både individuelle såvel som firmaprojekter.  

I næste fase udarbejder vi et skræddersyet tilbud, som er baseret på tid og mængde. Derefter udarbejder vi en produktvisualisering, som lader kunden se, hvordan det færdige produkt vil se ud, før det produceres. Efter accept og/eller ændring starter vi produktionsfasen.  

I den sidste fase gennemgår produktet kvalitetskontrol, pakkes og sendes til kunden.  

 

Hvad er ordrebehandlingstiden?     
Fra bestillingsdatoen kan ekspeditionstiden være fra 3 til 20 arbejdsdage. Alle ordrer er forskellige, og ekspeditionstiden afhænger af mange faktorer, f.eks. mængde, materiale, kompleksitet osv. Produktionstiden for visualisering er normalt ikke længere end 1 eller 2 dage. Produktionstiden varierer fra 1 til 9 dage afhængigt af kompleksitet og mængde samt lagerets tilgængelighed. Forsendelse kan være ekspres- eller jordtransport afhængigt af kundens behov.  

Gennemløbstiden beregnes og aftales mellem os og kunden, før ordren placeres.  

 

Hvad er en 3D-visualisering?     
En 3D-visualisering er en computersimuleret gengivelse af et færdigt produkt. Den præsenteres for kunden, før der foretages betalinger, bestillinger eller træffes beslutninger. Det giver kunden mulighed for at se produktet og foretage rettelser og/eller tilføjelser, inden produktet fremstilles.  

Takket være de fotorealistiske kvaliteter i alle vores visualiseringer er vi sikre på, at det færdige produkt vil se stort set ens ud. Dette sikrer, at kunden får præcis det produkt, som han/hun har bestilt, uden stavefejl eller overraskelser.  

 

Hvad skal jeg bruge for at anmode om 3D-visualisering?     
Der findes to typer lasergraveringer - 2D og 3D. 2D-graveringer kan laves både på overfladen og på indersiden af krystallen. Det er i bund og grund et fladt billede, der lasergraveres, næsten som om det var trykt på et stykke papir. 3D-gravering sker inde i krystallen og kan ses fra alle dimensioner.  
For at 3D-gravere et logo, billedtekst eller et hvilket som helst andet objekt bruger vi specialiseret 3D-modelleringssoftware til at skabe en 3D-model af dit objekt. Vi foretrækker vektorbaserede filer til logoer, men andre filer kan dog også bruges. Til en 3D-gravering af et objekt har vi brug for flere billeder af objektet fra forskellige vinkler og sider, så vi kan tegne en 3D-computermodel af det korrekt.  
Vi råder i øjeblikket over et stort antal 3D-modellerede objekter, som også kan bruges til dit projekt. Lad os venligst vide, hvis du har spørgsmål.  

 

Hvilken type filer (logoer, billeder) accepteres til 3D-visualisering?     
For all logos we require high resolution files. In order to keep all the details. We recommend file formats such as PSD or EPS (Photoshop) , CDR (Corel Draw) , AI (Adobe Illustrator) or PDF or other vector based files.  
For more advanced and complex objects that require precision and details (ex. Parts) we prefer 3D models such as MAX (3D Studio Max), MA (Maya) or Solid Works.  

 

Kan jeg foretage ændringer, efter at jeg har afgivet en ordre?     
Selvfølgelig kan du det. Ændringer kan accepteres, så længe et produkt endnu ikke er ved at blive produceret.  

 

Hvad sker der, hvis min ordre skal tilpasses?     
Vi er i stand til at skabe enhver statue eller pris. Fortæl os din idé, og vi vil med glæde samarbejde med dig for at gøre den til et rigtigt produkt.  

 

Hvorfor vælge vores virksomhed?     
______________________________________________________________________________

Højeste kvalitetsgaranti    
Vi garanterer den højeste garanti for alle vores produkter. Vores kunder spænder fra små enkeltpersoner til store virksomheder. 

 

Krystal kvalitetsgaranti    
Alle vores krystaller er garanteret af højeste kvalitet. Vi bruger optisk krystal (K9) til alle vores krystalbaserede produkter. Dette glas bruges til at fremstille linser samt prismer til lasergeneratorer. Glasset har et meget lavt jernindhold og besidder de bedste gennemsigtighedskvaliteter.